گروه متخصصین خراسان جنوبی

ارائه دیدگاه های علمی،فرهنگی، تخصصی و آموزنده

گروه متخصصین خراسان جنوبی

ارائه دیدگاه های علمی،فرهنگی، تخصصی و آموزنده

شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم...

بر سر گور کشیشی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است: «کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم. بزرگ تر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم. بعدها انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم. در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم. اینک که در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم، شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم.
 

منبع: 

http://www.powerset.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام
همه ی تحولات عظیم از تحول درونی ادم ها شروع میشن.
اگه فقط میتونستیم خودمون رو بطور کامل بشناسیم میشد کارهای خیلی بزرگی انجام بدیم.
افسوس که خیلی از ما ادمها بدون اینکه شناختی از اسرار درون خودمون داشته باشیم به دنبال کشف اسرار جهان هستیم و ادعای انجام کارهای بزرگ رو داریم.

کاش توی مدارس درسی به نام خودشناسی بود.....

سلام
خود شناسی مقدمه خداشناسی است.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد