گروه متخصصین خراسان جنوبی

ارائه دیدگاه های علمی،فرهنگی، تخصصی و آموزنده

گروه متخصصین خراسان جنوبی

ارائه دیدگاه های علمی،فرهنگی، تخصصی و آموزنده

بهترین لحظات زندگی از نگاه چارلی جاپلین

To fall in love

 عاشق شدن

 

 To laugh until it hurts your stomach .

آنقدر بخندی که دلت درد بگیره

ادامه مطلب ...

خدا به شیطان گفت:

Iran Eshgh Group !

 


 

     خدا به شیطان گفت : لیلی را سجده کن . شیطان غرور داشت ، سجده نکرد .

 

 

  گفت من از آتشم و لیلی گِل است.

 

 

 

ادامه مطلب ...

دانه‌ کوچک‌

دانه‌ کوچک‌ بود و کسی‌ او را نمی‌دید. سال‌های‌ سال‌ گذشته‌ بود و او هنوز همان‌ دانه‌ کوچک‌ بود.دانه‌ دلش‌ می‌خواست‌ به‌ چشم‌ بیاید اما نمی‌دانست‌ چگونه. گاهی‌ سوار باد می‌شد و از جلوی‌ چشم‌ها می‌گذشت

گاهی‌ خودش‌ را روی‌ زمینه روشن‌ برگ‌ها می‌انداخت‌ و گاهی‌ فریاد می‌زد و می‌گفت: من‌ هستم، من‌ اینجا هستم، تماشایم‌ کنید

ادامه مطلب ...