گروه متخصصین خراسان جنوبی

ارائه دیدگاه های علمی،فرهنگی، تخصصی و آموزنده

گروه متخصصین خراسان جنوبی

ارائه دیدگاه های علمی،فرهنگی، تخصصی و آموزنده

بهترین احساس من، بزرگترین راز زندگی ام

سلام 

 بهترین احساس من زمانی شکل می گیره که لیست کارهای روزانه ام را تمام شده می بینم... برنامه ریزی روزانه ام جواب داده... یک پله دیگه به هدف والام نزدیک تر شدم.  

 

خدای من! چه لذتی داره گام برداشتن در راه تو. هر چند کوچک، اما به یاد تو و برای تو حرکت کردن خیلی انرژی بخشه.طی طریق کردن از خود رسیدن شیرینتره... کوچکترین حرکت یه بنده که برای تو انجام می شه بالاترین ارزش رو داره. 

 

 خدای من! پول زیاد نمی خوام، مادیات نمی خوام، من احساس می خوام، احساس با تو بودن. چیزی که الان نیاز دارم. "شاید این راز با خدا همراه بودن بزرگترین راز زندگیمون باشه"

لحظه های تنهایی مو با ذکر تو پر می کنم: 

  

بسم الله الرحمن الرحیم  

قل هو الله احد - الله الصمد- لم یلد و لم یولد- و لم یکن له کفوا احد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد